onsdag 14. september 2011

Endelig klarer jeg...





Det har nå gått snart et halvt år siden vi måtte ta farvel med verdens beste Leo. Og først nå klarer jeg å se på bilder av han uten at jeg må svelge et par ganger ekstra for å unngå at tårene begynner å trille. Vi har snakket om å skaffe oss en ny hund. Men vi ville vente til vi hadde giftet oss og til Linus var blitt litt eldre.

Bryllupet er over og Linus begynner å bli stor,har i hvertfall blitt litt eldre. Så da får vi se da om det kansje blir en lillebror eller lillesøster på Linus snart;) 

Ellers nyter vi tilværelsen som gift. Tim snekrer på garasjen og jeg tar meg av Linus,vasker hus og klær... Hmmmm.... Dette høres jo akkurat ut som før vi giftet oss:-p He,he,hverdagen har ikke endret seg så mye selv om vi har fått en ring på fingeren og sånn lovmessig har forenklet hverdagen. Noe vi forsåvidt ikke har merket noe til enda heller;)

Jeg lover å legge ut bilder fra bryllupet. Men krangla sånn med blogger sist. Så må bare ned i kjelleren å hente motivasjon,sånn i tilfelle jeg ender opp med å krangle igjen.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Fru Angell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar