søndag 11. april 2010

Leo`s 1 års dag!

Den 12. mars ble Leo 1 år og dagen ble virkelig feiret med gode venner. Dagen begynte med et griseøret, og når vi skulle ut å lufte oss møtte vi på Leo`s gode venn Vegas, de lekte og koste seg masse. Så dro jeg en tur på butikken for å handle inn til kvelden, og tok meg en treningstur. Når jeg kom tilbake fikk Leo komme ut av buret sitt, og mens jeg drev å vasket og ordnet hjemme slappet Leo av på plassen sin.

Så var det tid for en tur ut igjen, og gjett hvem vi møtte da. Vegas igjen, litt av en dag. Det var stor stas å få leke med Vegas to ganger på samme dag. Når de var ferdig med å leke gikk vi inn igjen og gjorde oss ferdig til bursdagsfesten. Når pappa Tim kom hjem fra jobb lagde han bløtkake med navnet til Leo på, mens jeg lagde brownies.

Når kvelden kom fikk vi huset fult av folk. Marthe kom på besøk, Anette, Marius og lille Markus kom, Heidi og Roger var der. Og ikke minst Marion og hunden hennes Kira. Kira var vel den som var mest interessant den kvelden, merkelig i grunn.

Mens vi koste oss med kake, kaffe og brus, delte Leo og Kira på gavene Leo fikk. De fikk hvert sitt griseøre, og senere på kvelden delte de et STORT hundebein. De lå i hver sin ende og gnagde på det. Noen ganger ble det litt dra kamp om det, men de kom til enighet uten store problemer.

Leo sin gaveliste:
Marthe: Godbiter av beste sort.
Marion og Kira: Griseører.
Heidi og Roger: Gnage bein.
Anette, Marius, Markus Neela og Millie: Griseører.
Bestefar og Liv: En tegning av Leo tegnet i Thailand.
Bestemor: En pipeleke (en høne).
Tante, onkel, Mats og Mari: En leke til å ha godbiter i.
Mormor:En liten hund som går rund å bjeffer.
Mamma og pappa: Pipeleke (stor gris) og et stort gnagebein.

Siden bestefar og Liv, Mormor, tante, onkel, Mats og Mari var i Thailand når Leo fylte ett år fikk ikke de vært med på bursdagsfesten.

2 kommentarer:

  1. Søtt med eget bursdagsselskap for Leo må jeg si :P Hihi..

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Det er noen som mener jeg er litt rar, men det er barnet mitt da. Gjorde det samme med katten jeg hadde. Da inviterte jeg til middag og kaker, og han fikk bursdagskrone.

    SvarSlett