torsdag 22. april 2010

Seksuelt frustrert? Eller bare normal oppførsel?

Nå er det siste innspurt før eksamen i morra. Og når man sitter sånn og leser og alt er stille og rolig rundt en, så hører man alle mulige lyder. Og Leo er jo en av de som lager noen lyder. Som i går kveld da jeg satt og leste, og Tim var hos en kamerat og så film. Leo kom bort og ville ha litt oppmerksomhet, og han fant bamsen sin og ville at vi skulle leke med den.

Da jeg var fornøyd med å leke, fortsatte jeg å lese. Mens Leo fortsatte å leke med bamsen sin. Plutselig hører jeg noen ynke seg, og kikker ned på gulvet. Der ligger Leo med bamsen mellom frambeina, en halvkram en mellom bakbeina og ynker seg.... Jeg må jo innrømme at jeg får litt medlidenhet med han. Tenke seg til å være skikkelig k.. og ikke få utløp for det.

Senere på kvelden så vi at bestekompisen hans Oscar gikk forbi, og vi gikk ut så de fikk lekt litt. Hva gjør vår kjære søte hund da? Jo da, han legger seg på rygg (som et annet kvinnfolk i mai) og lar Oscar få sleike han på tissetassen. Det værste er at det så ut som han nøyt det.

Hva som gjør at han blir slik er ikke godt å si. Han har jo blitt kjemisk kastrert, den hjelper ikke mot kåtheta hans;)Men det er ikke meningen med den heller, den skal jo bare roe ned hormonene med tanke på løpetid.

2 kommentarer:

  1. Hehe!! Stakkars Leo, ligger han der og prøver å lure bamsen til kos, men så vil ikke bamsen! Ikke lett å være gutt!! :P Har dere vurdert å kastrere han ordentlig?

    SvarSlett
  2. Vi hasr vurdert det ja, men vil se ann lengst mulig. Syntes det er unødvendig å utsette han for den smerten hvis det virkelig ikke er behov for det:)

    SvarSlett