onsdag 27. juli 2011

6 måneder og inntar krabbestilling

For 6 måneder og to timer siden så Linus dagens lys og vi hadde blitt foreldre til verdens skjønneste baby (slik alle foreldre tenker om barna sine).

Og jammen meg må man ha øyne og ører med seg for det skjer nye ting hele tiden. Senest i dag på seks månedersdagen sin sto Linus på alle fire i noen sekunder. Han lå på magen matta si som han pleier og lå å støttet seg på albuene sine. Plutselig trakk han beina under seg,og der sto han i noen sekunder. Tim og jeg satt i sofan og jeg nesten skriker ut av begeistring så du det. Men Tim fikk det ikke med seg:(

Men regner med at det kommer flere anledninger fremover. Samtidig har han blitt en kløpper på å skyve seg bakover. I stad så var han på vei inn på kjøkkenet. Snart så kan jeg vel ikke gå i fra ham i fem minutter,for da har han forsvunnet et eller annet sted,he,he:)

Det er kjempemoro å se hvordan han utvikler seg og litt vemodig. For jeg føler han blir mindre og mindre baby for hver dag som går. Men har mest glede av det:)

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen.

Klem Christine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar