torsdag 7. juli 2011

Prinsesse for en dag

Som jeg har nevnt tidligere så vil jeg opprettholde denne bloggen selv om vår kjære Leo ikke er blant oss lenger. Og siden vi da ikke har noen hund så vil denne bloggen handle mer om meg og mitt liv, i hvertfall frem til vi får en ny hund. Så får vi se da hvordan det blir.

Mye skjer i livet mitt om dagen med nytt hus, en liten sønn på 5 mnd som krever sitt og ikke minst et bryllup som står for tur om ikke alt for lenge. Alle planene er snart i boks i forhold til bryllupet. Det som mangler er å skaffe en DJ, lage bordkort, skaffe bryllupskake og få sydd opp kjolen. Håret mitt er det Stella som jobber på Hairport som skal fikse, det blir så bra.

Tema for vårt bryllup er hjerter og fargen er mørke rød. Jeg ville egentlig ha orange blomster, siden det er et sommerbryllup tenkte je de ville være fint med litt friske farger, i tillegg er vi jo veldig glad i farger begge to. Men der satt min kjære ned foten og sa vi skal ha roser og de skal være røde, mørke røde. Og slik ble det, er ikke alltid man kan få det som man vil. Til syvende og sist er jeg bare glad for at han har noen meninger angående bryllupet i det hele tatt. Godt å ha noen å ta avgjørelsene sammen med.

Kjolen er også i boks, med tilhørende tilbehør, den trenger bare å sys opp litt. Men time er bestilt hos ei som syr i Fetsund. Så det blir nok veldig bra. Den store dagen er 20. august og vielsen skal være i Hovin kirke klokken 13. Det er min pappa som skal følge meg opp kirkegulvet, og Linus skal være brudesven og sitte på armen til bestefar opp kirkegulvet. Vi skal også ha solosang i kirken, det er det min venninne Linn som skal sørge for. Syntes det er veldig koselig med solosang i kirken, og ekstra spesielt blir det når den som synger kjenner bruden/brudgommen. Derfor er jeg veldig glad for at jeg har ei venninne som er så flink til å synge og som kjenner meg, det blir så mye mer personlig.

Festen blir på Lykkebo og det kommer bortimot 60 gjester. Vi har jo, som de fleste brudepar, noen ønsker. Vi ønsker oss i hovedsak penger slik at vi kan bli ferdig med garasjen våres før vinteren. I tillegg har vi lagt ut lister på Tilbords og da kan man gå inn på http://www.mittgavetips.no/. Skriv inn mitt navn (Christine Korlsund) og passordet er Lykkebo. Vi har også lagt ut lister på Christiania Glassmagasin gå inn på http://www.bryllupslisten.no/ og klikk på gjester til venstre i menyen. Passordet er Oslo (mellomrom) 2. Husk stor forbokstav i begge passordene.

Vi gleder oss veldig til den store dagen og til å kunne dele den med familie og gode venner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar