torsdag 8. oktober 2009

Golf er bra...

Som jeg skrev i går så stoppa bilen min. I dag har min kjære pappa vært så snill å se på den, og han har nok funnet feilen. Og var det det billigste alternativet? Nei da. Det var tre alternativer, enten var det pluggene (billig og enkelt), bensinfilteret (midt på tre og litt mer jobb) eller bensinpumpa (dyrt og MYE jobb på en gammel bil). Det var selvfølgelig bensinpumpa som var gåen, og heldigvis hadde de en på mekonomen. Så da var det bare å spole bort dit å kjøpe den. Vanligvis er det ikke super mye jobb å bytte bensinpumpa (sitat: Fagfolk). Men på en gammel bil der ting har sittet noen år, så sier det seg selv at det sitter litt ekstra godt fast. Men så flink som pappa er så ordner det seg nok.



Denne bloggen skulle jo for det meste handle om hunden vår. Men følte at jeg måtte fortelle hvordan det gikk med bilen min, siden jeg skrev om den i går.



En fortsatt god ettermiddag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar