onsdag 7. oktober 2009

Motorstopp i storgata, drit kult!!!

Tidligere i dag tenkte jeg at jeg skulle unne meg en pizza fra Peppes. Ringte og bestilte, og fikk beskjed om å hente den om 20 minutter. Minuttene gikk og det var tid for å hente pizza'en. Satte meg i gode gamle Golf'en, kjøtre til Jessheim og parkerte rett utenfor Peppes. Går inn henter middagen min, setter meg i bilen og hva skjer når jeg vrir om nøkkelen. Purka ville ikke starte, så da sto jeg der da med en samboer som er på kurs gud vet hvor, en mor som var på jobb og faren min var på no kurs han også.

Så måtte ringe samboeren til søstern igjen og be om hjelp da. Han var like snill som vanlig og kom og tauet bilen med meg i hjem. Så nå har jeg prøvd det også. Men nå har jeg ikke bil og jeg begynner på jobb kl 07.00 i morgen. JIPPI!!! Bare å ta beina fatt å gå det. Eller så har mamma sagt jeg kan låne bilen hennes, frister, frister, men har vel ikke vondt av å gå vel.....

En fortsatt fin kveld til alle... (Sitter å venter på at koneklubben skal begynne)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar