onsdag 7. oktober 2009

Mitt første blogg innlegg


Da har jeg blitt med på blogg bølgen som så mange andre. Jeg har aldri blogget før, men får lære underveis. Denne bloggen vil i hovedsak handle om hunden vår Leo Limited Edition. Vi fikk Leo da han var 8 uker, nå er han snart 7 måneder gammel. Han er av rasen Nova Scotia Duck Tolling Retriever, eller bedre kjent som Toller. Som man ser av navnet er det en retriever, denne rasen er ikke så veldig vanlig i Norge i dag. Men fler og fler faller for denne rasen.


Ellers har jeg fulltids jobb i en barnehage som pedagogisk leder, i tillegg tar førkolelærer utdanning, nett- og samlingsbasert. Dette er et fulltids studium, så de få timene som er igjen av døgnet etter jobb, skole og lekser går til samboeren min og hunden våres.


Da har dere blitt litt kjent med meg, og forhåpentligvis blir dere bedre kjent med meg og mine etterhvert som jeg blogger.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar