tirsdag 9. august 2011

Fikse brudekjolen

I morgen skal jeg til Fetsund og få fiksa litt på brudekjolen min. Selv med høye hæler er den for lang. Så den må sys opp litt. Håper jeg klarer å få med meg kjole,sko,underskjørt og smykker. Ikke at de er veldig vesentlig for lengden på kjolen. Men er ikke lett å bare se for seg hva som blir pent til kjolen og ikke.

Siden det er siste gang jeg prøver kjolen før bryllupet må jeg benytte annledningen. Og skulle ikke smykkene passe så er det enklere å se for seg hva jeg må skaffe meg.

Bryllupsdagen begynner å nærme seg med stormskritt og ting begynner å falle på plass. Merker at jeg har vært litt stressa denne uka her. Ulempen med å ha bryllupet nå er at mange har vært i ferie og ting har ikke latt seg ordne før de siste dagene. Men nå er det meste på plass. Samt at en del ting får vi ikke ordnet før neste uke.

Nå er det natta her i huset.

Klem Christine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar