mandag 15. august 2011

Min siste uke som frøken

Om fem dager går jeg opp kirkegulvet og får prinsen min. Men før den tid er det en del små detaljer som må på plass, ting man ikke tenkte over da vi begynte å planlegge bryllupet for to år siden. Men små detaljer som har en stor betydning. Som at det er noen som deler ut salmebøker i kirka og hvor vi skal ta bilder. Ikke minst hvordan bordet skal pyntes.

Denne uka blir det en del og gjøre, men føler samtidig at det meste er på plass slik at vi har tid til å slappe av litt også. Og det kjenner jeg er litt godt, kjedelig og være helt utslitt og hel stressa når helga kommer. Kanskje jeg får tid til å kjenne litt på bryllupsnervene også;)

Slik uka ser ut nå så skal jeg en liten tur til kiropraktoren i dag, noe jeg kjenner jeg gruer meg til. De to forrige gangene jeg var der for å knekke opp litt var mindre behagelig. Men vondt skal vondt fordrive. Slet med bekkenlåsning under svangerskapet og det er fortsatt ikke bra:(

Så skal vi til frisøren hvor Tim skal klippe seg og lysne litt på håret og jeg skal ta etterveksten. Det har jeg gledet meg til i hele sommer. I morgen skal jeg hente brudekjolen hos sydama og kjøre den til mamma. Og den må nå henge fritt, det vil si uten posen rundt, da den en dampa og klar til lørdag.

På onsdag kommer Ellen, ei venninne av mamma, hun skal være bartender for oss og vi skal snakke litt rundt det. På torsdag skal jeg fikse neglene mine og på fredag skal jeg hente rosene som vi skal bruke til bordkort og sette sløyfer på de og skrive navn på sløyfene. Så får de stå i vann til lørdag. Lørdagen starter tidlig, jeg skal være hos frisøren klokke ni så må nok opp i halv åtte tiden så jeg får dusja og spist før den tid.

I tillegg til dette så må alkohol, bordpynt og ymse annet fraktes bort til Lykkebo og vi må avtale tid for å møte fotografen. Det vil si faren til den ene forloveren min. Så må vi få øvd på brudedansen denne uka. Vi fikk hjelp av min gode kollega Line og hennes dansepartner til å lage en dans. Det blir sååå bra og romantisk, bare håper jeg klarer å få med meg kjolen,he,he.

Ønsker alle en fin dag.

Klem fra brura

Ps: Kryss fingre og tær for min kjære forlover som hadde termin 7. august (og kan gå til 21. august). Kanskje det hjelper på å få ut den lille prinsen hennes slik at hun får blitt med i bryllupet våres:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar