mandag 8. august 2011

Tilbakeblikk...

 

Har laget en liten bilde kollasj fra Leo sine siste dager hos oss. Syntes det var en fin måte å vise at han fortsatt fins i mitt hjerte, og at jeg tenker på han, selv om jeg ikke skriver så mye om han lenger.

Etter at vi var i Strømstad i helgen og møtte på en Toller fikk jeg en ide. Men den kom litt i seneste laget, så den blir med tanken. Jeg tenkte det kunne vært artig å overrasket Tim på bryllupsdagen våres. Planen som datt ned i hodet på meg var som følger. Jeg skulle med god hjelp fra vår gode venn Wera, mamman til Vegas, fått hjelp til å finne en ny Leo hund til oss. Når alt var i boks og valpen var vår, skulle Wera og jeg dra dit med kamera og filme. Så skulle jeg ha vist det på et lerret på bryllupsdagen. Sagt noe som "Hei kjærsten min. Her er min bryllupsgave til deg/oss, fra meg". Så skulle vi filmet videre og endt opp med å filme at jeg holder valpen i armene og sagt: "Her er vårt nye familiemedlem"...

Til neste år kanskje.....

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar